iOS 7 en update apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ios 7 gedownload.Op zich werkt het prima.Alleen wilde ik mijn apps updaten en dit gebeurt niet.Weet iemand raad.Er zijn apps bij die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 en update apps
Ik heb ios 7 gedownload.Op zich werkt het prima.Alleen wilde ik mijn apps updaten en dit gebeurt niet.Weet iemand raad.Er zijn apps bij die ik absoluut nodig heb.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem. Dat wil zeggen: na installatie iOS 7 gaf de AppStore-app aan dat er 18 updates klaar stonden (in het in-app symbool) maar ze werden vervolgens niet weergegeven in de AppStore-app onder 'updates'. De oplossing bij mij was: uit- en aanzetten van de iPad..
|
|
|||
|
|||
Updaten gaat automatisch (je kunt dat uitzetten in Instellingen).
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog iOS 6, maar bij mij op 3 devices gebeurt hetzelfde. Dan staan er updates en als je aanklinkt, staat er "alle apps zijn bijgewerkt".
Vervelend en vreemd........ |
|
|||
|
|||
problemen algemene voorwaadern iOS7
Ik heb problemen met het downloaden van nieuwe apps. Er wordt gezegd dat ik de nieuwe aangepaste algemene voorwaarden moet accepteren van 64 pg. Geen idee waar ik dat moet doen, zie alleen annuleren staan en niet accorderen. Ik kan dus niets meer downloaden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit aan moet pakken?
|
|
|||
|
|||
Re
Heb hem helemaal uitgezet en toen weer aan en nu zijn ze aan het updaten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update apps iPad 1 nu de nieuwe iOS uit is. | Nijsfamke | iPad algemeen | 4 | 21-09-12 21:00 |
apps installeren niet na update ios 6 | damiongans | iPhone algemeen | 0 | 21-09-12 16:57 |
apps werken niet meer na update ios 5.0 | marvh | iPhone algemeen | 8 | 18-04-12 20:10 |
iOS 5.0.1 Cydia Apps update | Econz | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-01-12 03:57 |
apps niet meer te openen na update ios 5.0 | kaaaro | iPhone algemeen | 1 | 20-10-11 11:24 |
|
|