iOS 5.0.1 Cydia Apps update discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand wanneer er een update komt in Cydia voor: 1. Celeste Bluetooth file sharing 2. YourTube 2 Of zijn er mischien andere soortgelijke apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 5.0.1 Cydia Apps update
Weet iemand wanneer er een update komt in Cydia voor:
1. Celeste Bluetooth file sharing 2. YourTube 2 Of zijn er mischien andere soortgelijke apps in Cydia met een andere naam die wel werken op iOS 5.0.1 ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De ontwikkelaars of repo's waar deze tweaks/apps vandaar komen zitten
ook op twitter en kondigen daar meestal hun updates en nieuwe dingen aan... Verder komen de echt interessante dingen ook hier aan bod in het iPhone nieuws forum... iPhone nieuws forum > iPhone forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Niet zo snel als in twitter uiteraard maar ik moet zeggen...hoed af voor de mods die dit i.m.h.o. uitstekend doen... |
|
||||
|
||||
Inderdaad,dan gaan we ze eens opzoeken op Twitter.
Thx! |
|
|||
|
|||
Probeer Mxtube eens ipv YourTube, kan je niks garanderen want heb hem zelf sinds iOS4 niet geïnstalleerd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bedankt voor de info.. Ik zie btw dat Celeste Bluetooth file sharing ongeveer 10 dollar kost zeg... Dat is nogal wat.. Is hier geen goeie vervanger voor? Laatst gewijzigd door Econz; 05-01-12 om 01:47. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ja, ik zou die devs op Twitter volgen, wordt je het meest wijs van |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lijst IOS 5 compatibele Cydia Apps | macron | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-10-11 20:14 |
cydia apps die WEL compatibel zijn met iOS 5 | Kale_Hollander | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-06-11 14:50 |
Update van Cydia Apps? | albertvanderiet | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-03-11 19:03 |
problemen na update van cydia apps | kihyeon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-06-10 13:12 |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
|
|