Waarom telkens inloggegevens invoeren na update iOS 7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update ios 7 moet ik nu elke x weer mijn inloggegevens invoeren bij alle forums die ik gebruik . Heeft iemand de oplossing ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom telkens inloggegevens invoeren na update iOS 7
Sinds de update ios 7 moet ik nu elke x weer mijn inloggegevens invoeren bij alle forums die ik gebruik .
Heeft iemand de oplossing voor mij . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in de instellingen bij safari ff de namen en wachtwoorden aanzetten .
|
|
|||
|
|||
Pfff na een hele tijd zoeken ! Zie je de kleine dingen over de hoofd .
Bedankt sp8472 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2013 om 21:20 ---------- Pfff ik was te vroeg met juichen .want hij doet het nog niet Als ik me ergens aanmeld gaat het goed totdat ik de ipad uitzet ( knopje links) Dan moet ik me weer aanmelden |
|
|||
|
|||
heel vreemd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De oplossing is .ga naar safari links onder staat privé je balk bovenin is zwart totdat je op privé linksonder drukt . Dan word de balk wit .zodra je ergens inlogt vraagt ie om je inlog te onthouden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telkens wachtwoord invoeren IOS7 | olda | iPad algemeen | 2 | 08-10-13 13:15 |
*# invoeren bij invoeren pukcode | chollie | iPhone algemeen | 6 | 23-03-13 20:13 |
Apple ID gegevens telkens opnieuw invoeren. | Hamid07 | iPad algemeen | 9 | 23-08-12 23:04 |
Website wachtwoorden telkens opnieuw invoeren. | kommer1967 | iPad algemeen | 3 | 21-11-11 19:27 |
Telkens opnieuw invoeren | Djosjowa | Wi-Fi | 2 | 22-12-09 07:45 |
|
|