Terug naar ios6 ipad3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is nou mogelijk om terug naar ios6 te gaan? Ik was niet zo slim om een Bach up te maken Ik vind dat ios7 maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Terug naar ios6 ipad3
Is nou mogelijk om terug naar ios6 te gaan?
Ik was niet zo slim om een Bach up te maken Ik vind dat ios7 maar niks, met die haperingen en vertragingen Had ik t maar niet gedaan zwaar spijt der van,vet lelijk allemaal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is ***, ben der echt niet kapot van
Ik hoop dat der nog wat verbeteringen komen, kan toch niet met haperingen en dat trage gedoe soms, vooral met de achtergrond wijziging gaat echt dramatisch traag En die witte achtergrond op de onderste icoontjes vind ik echt lelijk Je ziet de achtergrond niet meer volledig |
|
||||
|
||||
Misschien gewoon eens eens een andere wallpaper gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Dat had ik al geprobeert maar dat witte vlak blijft
|
|
||||
|
||||
Tja, dan weet ik het ook niet precies want mijn onderbalk met apps heeft wel dezelfde kleurtjes als mijn wallpaper.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s van ios6 terug naar 5.1.1 onmogelijk? | Urbanfoto | Archief | 5 | 31-10-12 12:55 |
Na upgrade van IOS6 Beta 4 naar IOS6 staat visual voicemail aan | mbraeke1 | iPhone algemeen | 5 | 04-10-12 21:59 |
update naar iOS6 hoe update iPad3 | sprokkie | iPad algemeen | 9 | 20-09-12 14:23 |
iPhone: 4S iOS6 terug naar 5.1.1 maar krijg hem niet meer gejailbreakt | martijndk1983 | Jailbreak | 3 | 24-06-12 15:42 |
1.1.2 terug naar 1.1.1 maar durf nu niet terug naar 1.1.2 ivm 1.1.3? | ArrrPoele9a | Unlock [archief] | 7 | 18-01-08 13:56 |
|
|