Blauwe balk scanned iPad scherm? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmorgen heb ik in PDF viewers (diverse) en browsers soms een blauwe balk die mijn scherm scanned (van links naar rechts en terug) Heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blauwe balk scanned iPad scherm?
Sinds vanmorgen heb ik in PDF viewers (diverse) en browsers soms een blauwe balk die mijn scherm scanned (van links naar rechts en terug)
Heeft iemand enig idee waar dit vandaan komt? Ios7.02 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens opnieuw op te starten door de Home en de Power-knop 10 seconden in te drukken. Misschien is het een bugje in iOS.
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Toegankelijkheid
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de feedback.... Weet niet wat de oplossings was... Maar hij is nu weg..... Dacht eigenlijk dat de NSA mijn iPad al had overgenomen
Helaas het is er nog steeds maar wel random ..... NSA scanner ? Kijk het even aan anders maar opnieuw installeren, Laatst gewijzigd door johnduin; 19-10-13 om 12:02. Reden: Probleem is er nog steeds |
Labels |
ios7, ipad (3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 3: Blauwe vloeistof/vlek in scherm? | smiba | iPad algemeen | 7 | 04-06-13 21:31 |
Help! Blauwe waas/streep over het scherm | sannewouda | iPhone algemeen | 10 | 07-01-12 23:21 |
Update Nimbuzz blijft blauwe balk | martijn2308 | iPhone algemeen | 0 | 06-04-10 10:07 |
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan | arjanwitten | iPhone Apps | 1 | 09-01-09 10:38 |
het blauwe scherm is weer terug | Moerdijkje | iPhone algemeen | 0 | 23-11-08 11:13 |
|
|