iPad Air ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Appel5 Moet trouwens ook zeggen dat de Wi-Fi erg snel is Yep, 150 - 300 Mbps, afhankelijk van de Wi-Fi router ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Alles werkt heerlijk snel, vergeleken met iPad3.
En apparaat is superlicht. Wel een paar crashes gehad ook, maar zal wel rap opgepoetst worden nu ze miljoenen testers hebben
|
||||
|
||||
Overgestapt van een iPad mini naar de iPad Air. Bevalt zeer goed en is eigenlijk een grote iPad mini . Retina scherm is ook wel weer fijn.
|
||||
|
||||
Hij is mij nog steeds te zwaar/log, stap tzt weer over naar de mini retina voor in de huiskamer.
|
|
|||
|
|||
Na een avond en een dag twijfel en het lezen van het artikel over de games, ben ik overtuigd en ga ik voor de air. Ben hem wel gaan ruilen voor 32GB in plaats van 16GB. Nu eindelijk uitgepakt en super blij met de keus van toch een groter scherm. Toch wel leuk voor mooie games
Wat een mooi beeld en wat is hij snel! Nu hopen dat er snelle een mooie case komt. Vind persoonlijk die Apple dingen niet zo mooi. Zeker omdat het mooie zilveren Appeltje dan verdwijnt. |
|
||||
|
||||
Ja maar vooral aan de hardware dus
|
|
|||
|
|||
Het is echt een flinke upgrade vanaf de ipad2!
Wel getwijfeld over de kleuren en uiteindelijk voor de grey gegaan. De hoeveelheid geheugen was geen vraag voor mij dat moest gewoon 32gig zijn. Hij tikt wel anders het klinkt en voelt soort holler ik weet niet hoe het goed te omschrijven. En wat ook opvalt is de helderheid van het scherm echt zoooo mooi! |
|
||||
|
||||
Heb sinds vrijdag ook de iPad Air 32GB Wi-Fi 4G wit/zilver.
Super deze iPad. Samen gekocht met een Smart Cover. Deze Smart Cover sluit niet volledig aan het oppervlakte van de iPad scherm. Aan de bovenkant steekt het uit, aan de onderkant zie je 3 mm scherm/bezel. Iemand anders ook met dit probleem.
|
|||
|
|||
Ipad air scherm voelt als plastic
Hoi ik kom van ipad1 en nu naar de air, dus behoorlijke upgrade
Echter na uitpakken, no satisfaction, ik vind het scherm bij gebruik met typen en swipen "plastic achtig" aanvoelen het veert-(in) ook veel meer dan bij de oude ipad. Het is minder "vast", zal mogelijk gewichtsissue zijn Iemand met dezelfde ervaring ? Ps. Display zelf is gewoon zeer goed wat je van retina verwacht, het gaat om de toplaag (zou gorilla glas zijn?) van het scherm |
|
|||
|
|||
Dat is de sensatie die ik vorig jaar had toen ik naast de 3 een mini nam. Ook de mini heeft dit namelijk. Het is echter een kwestie van tijd voordat je er aan gewend bent. Maar toegegeven, het gevoel is reëel, het ligt m waarschijnlijk aan de dikte van de glaslaag.
|
|
|||
|
|||
Ik kom van een ipad 2 en ben alvast zeer tevreden! Wou eerst een mini omdat die licht was en in 1 hand paste... Dat lukt dus ook met de ipad air! Toen dat lukte heb ik me meteen een aangeschaft.
Nu enkel nog een case vinden en vanaf dan kan hij overal mee naartoe |
|
|||
|
|||
Citaat:
ps: Test wel zonder screenprotector/factory seal... voor alle duidelijkheid |
|
|||
|
|||
Dan zal je hem toch zelf moeten inbouwen ben ik bang want die zit er niet op.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 november 2013 om 11:01 ---------- Citaat:
ik heb gekeken voor de smart cover voor de Ipad Air maar die was nog niet leverbaar. |
|
|||
|
|||
Gister in de Apple Store de Air bekeken. Machtig mooi. Zit te wachten op de Mini Retina, kon de verleiding maar net weerstaan.
|
|
|||
|
|||
ja herken dit wel, kom ook van de iPad 1 maar vind het niet storend, minder gewicht is wel heel prettig. Is vooral even wennen net als ios7 al had ik dat natuurlijk wel al op mijn telefoon. Ik vind het verder een topmasjientje en ben echt blij met deze upgrade.
Ik ben alleen niet zo te spreken over het geluid. Het is erg blikkerig. Of ligt dat aan die van mij?? Citaat:
|
|
||||
|
||||
Iphonejonny.
De Smart Cover voor iPad Air, was gelijk beschikbaar bij Dixons. |
|
|||
|
|||
schitterend apparaat,
heel snel en heel licht. Mijn 1ste ipad dat ik ooit gehad heb, ben er super tevreden mee |
|
|||
|
|||
Ipad air sinds zaterdag in huis. Ik ben er helemaal weg van. Had hiervoor een ipad 3 welke ik te zwaar vond. Deze is prima. Ik wilde eerst voor de mini 2 gaan, maar bij het zien van deze was ik helemaal om. Het enige probleem wat ik heb is de push berichten van de meeste apps die niet werken.
Laatst gewijzigd door tim.pblc; 04-11-13 om 20:50. |
|
|||
|
|||
Ik kom van een iPad 1 en de Air is ...een cliché ...een hele verbetering. Hij is merkbaar lichter, een veel gedetailleerder en kleurrijker scherm, veel sneller en ook sneller Wi-Fi. Van crashes heb ik nog niets gemerkt, safari, mail, photo album, rabo app, ing app, Sonos, Spotify, evernote, weatherpro, filebrowser, etc... Geluid vind ik persoonlijk beter dan de iPad 1, maar voor ouderwetse HiFI kwaliteit heb je gewoon echte boxen van 20kg nodig
Opvallend is wel dat het scherm vd de iPad 1 hard is en van de Air een beetje dun/flex. iTunes gaat nog steeds dom om met het schalen van foto's. En om nu te zeggen dat iOS7 nu zo heel vernieuwend is, gaat wat ver. De iPad 1 was al goed, maar te traag voor hedendaagse sites, waardoor hij crashte, dat was mijn reden voor de upgrade. Voor de rest is het het verschil tussen een Golf 5 en Golf 7, beter maar niet spectaculair, ook naïef te denken dat je leven opeens zou veranderen van wege een nieuwe iPad. Koop advies: Ja, wanneer je nog geen iPad hebt, of wanneer je nog de iPad 1 hebt, in de andere gevallen...geen echte noodzaak dunkt me |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
|
|