iPad Air ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag maar even proberen om te ruilen. Ben benieuwd.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag maar even proberen om te ruilen. Ben benieuwd..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Na een iPad 1, iPad 3 en iPad Mini nu de iPad Air.
Wat een zalig toestel! iPad Mini is kleiner en lichter. Als het gewoon dient om wat boeken te lezen, te chatten, te surfen dan is dit prima. Als je wat meer "serieus" werk wil doen zoals met Pages, Numbers en Keynotes, als je vlot wil Skypen of zoals ik de iPad ook wel eens gebruik als zeekaart met routering dan valt de iPad Mini in het niets. Ik ben geen 20 jaar meer, de oogjes worden al wat ouder en dan is een klein (7") scherm niet dé beste keuze. Heb de beiden en kan dus perfect vergelijken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
uitsmijter, je mag, neem ik aan, verwachten dat je "waar" krijgt voor je geld of niet dan? Ik heb met moeite mijn geld teruggekregen. Ze wilden weer een nieuwe aanbieden, maar ik had daar geen zin in, omdat ik weer bang ben voor "vreemde" problemen.
Vind je dit normaal? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerst een iPad 4 een aantal keren moeten omruilen, dan een iPhone 5s een paar keren en nu weer een iPad Air. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou vandaag toch maar een Ipad Air gekocht en wat werkt het toch fijn, ik vind het toch fijnste tablet met de leuke store ook voor games en alles.
Ik vind dit bij android tegen vallen ik zat net door Itunes te bladeren en kom veel meer leuke dingen tegen dan bij android. |
|
|||
|
|||
Vrijdag de iPad air gehaald. Wat een verbetering ten opzichte van de iPad 2. Fijn vormgeving en lekker licht.. Maar het mooiste is toch retina scherm. Tekst op de iPad air is vele malen beter te lezen dan op de iPad 2. Zeer tevreden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|