'Upgraden' van iOS 6 naar 6.1.3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een beetje een gek vraagje. Ik heb een iPad 2 met iOS 6.0 die ik zou willen upgraden naar 6.1.3. Als ik naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
'Upgraden' van iOS 6 naar 6.1.3
Ik heb een beetje een gek vraagje. Ik heb een iPad 2 met iOS 6.0 die ik zou willen upgraden naar 6.1.3. Als ik naar Software Update ga staat daar uiteraard alleen maar 7.0. Hoe kan ik alsnog upgraden? Ik heb wel een ipsw van de iPad 2 6.1.3 ergens vandaan maar is het dan een kwestie van deze selecteren in iTunes met de optie toets ingedrukt, of ga ik nou te kort door de bocht?
Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt die iPad 2 alleen naar iOS 7.0.3 updaten.
|
|||
|
|||
Inderdaad, als ik naar Software Update ga op de iPad. Maar ik heb de restore IPSW bestand van 6.1.3. Kun je deze dan niet selecteren als je de iPad aansluit op iTunes en dan de option toets indrukt bij Restore...?
|
|
||||
|
||||
Ja, die kun je selecteren. Maar niet installeren.
|
|
|||
|
|||
Je kan die firmware selecteren en de restore knop klikken. Je krijgt dan iTunes fout 3194, 3014, 3027, enz... omdat je geen firmware kan installeren die Apple niet meer signeert. En Apple signeert iOS 6.1.3 niet meer sinds 21 september 2013.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: hoe upgraden naar nieuw IOS van iphone met jailbrake? | rovando | Unlock | 4 | 04-01-13 19:28 |
Iphone 3g jailbroken upgraden naar ios 5.1 van whitedoor | Holly | iPhone algemeen | 1 | 15-04-12 19:13 |
iPhone: Upgraden naar JB IOS 4.2.1 | tunafish599 | Jailbreak | 6 | 11-12-10 14:55 |
iPod touch: upgraden van gejailbreakte 3.1.3FW naar iOS 4 | trensongilles | Jailbreak | 3 | 13-06-10 23:06 |
|
|