IOS 7 op ipad anders als op iphone?!?! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone en een ipad. Op beiden staat ios7. Op de iphone zit hier standaard een calculator in maar op de ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS 7 op ipad anders als op iphone?!?!
Hallo,
Ik heb een iphone en een ipad. Op beiden staat ios7. Op de iphone zit hier standaard een calculator in maar op de ipad niet.... Iemand enig idee waar dit voor is en of dit "ergens" aan te passen is? Philip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Calculator installeren is het probleem ook niet. Maar waarom is er een verschil.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit is in iOS 7 niet anders dan in voorgaande versies.
|
|||
|
|||
Mijn vrouw en ik hebben beiden een ipad, echter die van mij kan geen of heel langzaam kranten downloaden wat kan de oorzaak zijn, die van haar werkt zoals het zou moeten.
Nico |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update ios 6.1.1 is een mail schrijven anders | sirmike | iPhone algemeen | 1 | 12-02-13 21:38 |
Ipad beginscherm anders | Dolman | iPad Apps | 2 | 01-02-13 16:06 |
iPad uit USA - Zelfde iOS als Ned. versie? | markw33 | iPad algemeen | 6 | 07-04-12 00:43 |
Multitaskbar in iOS 5 anders dan in iOS 4.2.1 | Soxbrother | iPhone algemeen | 6 | 02-01-12 10:47 |
SDK 3.1.3 anders dan anders? | Hamertej | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 04-02-10 17:59 |
|
|