Na update ios 6.1.1 is een mail schrijven anders discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste luitjes, Sinds ik mn Iphone 4s heb upgedate met de laatste versie van ios, werkt mijn mail anders. Als ik een mail tik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na update ios 6.1.1 is een mail schrijven anders
Beste luitjes,
Sinds ik mn Iphone 4s heb upgedate met de laatste versie van ios, werkt mijn mail anders. Als ik een mail tik zou aan het einde van ieder geschreven regel hij automatisch moeten verspringen naar een volgende regel, alleen wanneer ik tik gaat de regel eindeloos door waardoor de tekst uit het beeldscherm verdwijnt en ik van links naar rechts moet navigeren om mijn mail te lezen. Hoe kan ik het weer "zo" krijgen dat de tekst automatisch aan het einde verspringt naar een nieuwe regel. In andere apps werkt het overigens prima. In smsjes of tekstbalken in andere apps gaat het wel zoals het hoort. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een cydia app toegevoegd die te maken heeft met messaging/mail?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standaard emailadres in mail is anders dan de setting | KvdS | iPhone Apps | 0 | 04-12-12 17:27 |
Geluid voor mail anders dan inbox | Herbieferbie | iPad algemeen | 0 | 17-09-12 19:56 |
safari en mail werkt niet meer na update ios 5 | nilly | iPhone algemeen | 9 | 12-06-12 13:16 |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
Multitaskbar in iOS 5 anders dan in iOS 4.2.1 | Soxbrother | iPhone algemeen | 6 | 02-01-12 10:47 |
|
|