Apps op achtergrond afsluiten in IOS7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, als ik dubbelklik op de homeknop van mijn Ipad krijg ik een rij met Apps te zien die volgens mij op de achtergrond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps op achtergrond afsluiten in IOS7
Hallo Allemaal, als ik dubbelklik op de homeknop van mijn Ipad krijg ik een rij met Apps te zien die volgens mij op de achtergrond draaien. Voor de update naar IOS7 kon je die afsluiten, dat lukt mij nu niet meer. Kan dat niet meer, en gebruiken die apps dan geen onnodige energie en geheugencapaciteit?
Bvd voor de reacties, RJZ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Veeg na de dubbelklik de apps naar boven en weg zijn de appjes.
|
|
|||
|
|||
Bedankt T, hoe simpel kan het zijn...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, is inderdaad heel makkelijk!
thnx |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS7 Achtergrond instellen | kleine jan | iPhone algemeen | 3 | 21-09-13 17:32 |
IOS7 probleem met dynamische achtergrond | markvangils | iPhone algemeen | 6 | 20-09-13 12:33 |
Verborgen achtergrond iPad iOS7 | CHjazzzz | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 17-07-13 17:33 |
Apps afsluiten | Gek | iPhone Apps | 11 | 07-11-10 16:37 |
programmas die op achtergrond draaien kunnen beheren/afsluiten | Kale_Hollander | iPhone Apps | 14 | 09-09-10 04:19 |
|
|