Gmail op IPad geeft veel lege mails discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Me vader heeft al een paar weken last dat ze gmail niet werkt op de iPad. Vaak kan hij ze mail niet eens openen (postbus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail op IPad geeft veel lege mails
Me vader heeft al een paar weken last dat ze gmail niet werkt op de iPad.
Vaak kan hij ze mail niet eens openen (postbus is dan ook vervaagd) En krijgt heel veel lege mails binnen die hij niet kan openen. Een ander gmail account is ook toegevoegd die werkt perfect(hebben al meerdere malen het account verwijderd en toegevoegd) Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voeg de slecht werkende account eens toe als een "andere account" (nadat je natuurlijk de oorspronkelijke eerst verwijderd hebt).
Zie hier een beschrijving hoe je dat moet doen (iets verderop in de beschrijving). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vroeger kon je dat oplossen door Exchange te kiezen en gmail dan in te stellen, maar gmail ondersteunt geen active sync meer, dus nu ben je aangewezen op IMAP. Mocht je het probleem opgelost krijgen, graag een seintje, want ik word hier al 3 jaar horendol van (al heb ik er een beetje mee moeten leren leven) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mails neemt veel geheugen in beslag. | scalune | iPhone algemeen | 16 | 25-05-14 10:10 |
Mail synchroniseert te veel e-mails. | joep109 | Desktop-applicaties | 2 | 05-11-13 20:16 |
IOS 5 en Gmail Sync: mails verdwenen | kleindeefke | iPhone algemeen | 1 | 18-06-11 18:28 |
|
|