ruis door het geluid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Sinds vandaag , na een update tbv. verbetering mbt facetime, heb ik een enorme ruis op m'n IPAD 2 , versie 7.0.4. Wie kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ruis door het geluid
Hi
Sinds vandaag , na een update tbv. verbetering mbt facetime, heb ik een enorme ruis op m'n IPAD 2 , versie 7.0.4. Wie kan mij helpen? Dopy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in het onderstaande topic. Misschien is dat ook voor jou de oplossing:
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ante-ruis.html |
|
|||
|
|||
ruis
ik kan geen audiobalans op de IPAD vinden
|
|
|||
|
|||
Re:Ruis
Moest zelf even zoeken: Ga naar instellingen, dan algemeen, toegankelijkheid, dan horen. Daar zie je een streep,daaronder staat pas de audiobalans tussen het linker en rechterkanaal aan. Dat moet je uit proberen,bij mij heb ik het iets naar de linkerkant vanuit het midden gezet. Succes lees of dit voor jou de oplossing is
Groet,Wilma |
|
|||
|
|||
ruis
Hoi Wilma,
Wat ben ik blij met jouw oplossing !!!! Ontzettend bedankt...het geluid is weer zoals vroeger, prima dus. Tot horens maar weer, hopelijk zonder problemen. vriendelijke groet, Dopy |
|
|||
|
|||
Re:Ruis.
Hoi Dopy,
Blij om te lezen dat het verholpen is. Veel succes verder Groet, Wilma |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad2 na update iOS 7.0.2 in geluid een irritante ruis | 25wilma | iPad algemeen | 0 | 28-09-13 16:32 |
iPhone 3GS geeft geen geluid meer door de speakers, wel bij het bellen. | Kain13 | iPhone algemeen | 7 | 19-08-13 23:23 |
2de Iphone 4S ontvangen nog steeds ruis en statisch geluid! | Oujdi | iPhone algemeen | 0 | 09-11-11 19:59 |
ruis in het geluid XBMC | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 24-06-11 16:15 |
ruis door geluid | hansinderen | iPhone algemeen | 5 | 16-02-11 14:26 |
|
|