Ipad na update iOS7 vraagt naar iCloud en Fotostream discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het starten van de iPad2 volgt er een menu pop up of ik verbinding wil maken met iCloud en of ik Fotostream wil activeren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Na het starten van de iPad2 volgt er een menu pop up of ik verbinding wil maken met iCloud en of ik Fotostream wil activeren.
Popup 1 tekst: Log in bij iCloud Voer het Apple ID-wachtwoord in etc. Keuze: Annuleer of OK Popup 2 tekst: Fotostream Foto's voor de iCloud-account 'iCloud' zijn niet toegankelijk. etc Keuze: Negeer of Instellingen Ik wil deze popups uitschakelen maar weet niet hoe. Iemand? Tx Laatst gewijzigd door Ammestreis; 22-11-13 om 09:19. Reden: Verduidelijking |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vaag toegangsscherm na update naar IOS7 | dwerg1 | iPad algemeen | 1 | 31-03-15 21:14 |
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" | WillemAntoon | iPad Apps | 4 | 01-10-13 17:41 |
Update naar iOS7 vanaf beta | nekebokker | iPhone algemeen | 1 | 27-09-13 09:11 |
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet | iJoey | iCloud | 3 | 28-11-12 13:14 |
itunes vraagt update naar 3.1.2 en ik heb reeds 3.1.3 ? | bunne | iPhone Apps | 0 | 28-02-10 21:16 |
|
|