Ipad na update iOS7 vraagt naar iCloud en Fotostream discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het starten van de iPad2 volgt er een menu pop up of ik verbinding wil maken met iCloud en of ik Fotostream wil activeren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad na update iOS7 vraagt naar iCloud en Fotostream
Na het starten van de iPad2 volgt er een menu pop up of ik verbinding wil maken met iCloud en of ik Fotostream wil activeren.
Popup 1 tekst: Log in bij iCloud Voer het Apple ID-wachtwoord in etc. Keuze: Annuleer of OK Popup 2 tekst: Fotostream Foto's voor de iCloud-account 'iCloud' zijn niet toegankelijk. etc Keuze: Negeer of Instellingen Ik wil deze popups uitschakelen maar weet niet hoe. Iemand? Tx Laatst gewijzigd door Ammestreis; 22-11-13 om 10:19. Reden: Verduidelijking |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vaag toegangsscherm na update naar IOS7 | dwerg1 | iPad algemeen | 1 | 31-03-15 22:14 |
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" | WillemAntoon | iPad Apps | 4 | 01-10-13 18:41 |
Update naar iOS7 vanaf beta | nekebokker | iPhone algemeen | 1 | 27-09-13 10:11 |
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet | iJoey | iCloud | 3 | 28-11-12 14:14 |
itunes vraagt update naar 3.1.2 en ik heb reeds 3.1.3 ? | bunne | iPhone Apps | 0 | 28-02-10 22:16 |
|
|