Apple ID van tweedehands iPad afhalen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van de week mijn ipad 2 verkocht. Nu belde de koper vandaag dat ik wel netjes de ipad had leeggehaald, maar dat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID van tweedehands iPad afhalen
Ik heb van de week mijn ipad 2 verkocht. Nu belde de koper vandaag dat ik wel netjes de ipad had leeggehaald, maar dat mijn apple ID nog gekoppeld was en dat hij er nu niets mee kan.
Ik had geadviseerd om de ipad aan zijn computer te hangen en dan via itunes te herstellen, maar itunes herkent de ipad niet. Iemand tips wat te doen? Ik ga never nooit niet mijn ID wachtwoord aan hem geven en hij woont wat ver weg om even langs te gaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je die iPad beveiligd hebt met "Find my iPad" dan verwijder die iPad in www.icloud.com uit "Find my iPhone".
|
|
|||
|
|||
Briljant!
Stom zeg, niet aan gedacht, daar stond hij inderdaad nog tussen. Ik heb hem verwijderd, hopelijk was dat de oplossing. Dank! |
|
||||
|
||||
Dit is een beveiliging ingebouwd in iOS 7 Als het goed is kan hij nu inderdaad de iPad in gebruik nemen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad kapot na het afhalen van jailbreak | jaro101 | iPad algemeen | 1 | 11-02-13 19:46 |
telefooncontacten van de iphone afhalen | rmondie | iPhone algemeen | 18 | 02-09-10 23:51 |
bestanden van Iphone afhalen | Carpangler | Archief | 1 | 22-01-09 15:33 |
|
|