//

Ipad mini zwart naar wit

Ipad mini zwart naar wit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een ipad mini, maar nu is hij gevallen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-14, 03:23
Rodney22k Rodney22k is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard Ipad mini zwart naar wit

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.
Sinds een half jaar ben ik in het bezit van een ipad mini, maar nu is hij gevallen en is het hele scherm gebarst. Nou vroeg ik me af of ik van mijn zwarte ipad mini ook een witte ipad mini kan laten maken? (En dan bedoel ik eigenlijk beide kanten van de ipad)

Alvast bedankt iedereen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-14, 03:34
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Dit kan zeker. Ben je zelf goed in het repareren van apparaten of wil je het laten doen?
  #3  
Oud 10-01-14, 03:41
Rodney22k Rodney22k is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Het word verzekeringswerk, ik kan het zelf niet en wil het laten doen bij een zaakje in het centrum, dit leek me gelijk een goede kans om eens van kleur te veranderen. Bedankt voor het antwoord op mijn vraag!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2014 om 02:43 ----------

Oja nog 1 klein vraagje, het "voorscherm" kost daar 160 euro dat word door de verzekering betaald. Wat zal het achterkantje gaan kosten? Alvast bedankt
  #4  
Oud 10-01-14, 04:36
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rodney22k Bekijk bericht
Het word verzekeringswerk, ik kan het zelf niet en wil het laten doen bij een zaakje in het centrum, dit leek me gelijk een goede kans om eens van kleur te veranderen. Bedankt voor het antwoord op mijn vraag!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2014 om 02:43 ----------

Oja nog 1 klein vraagje, het "voorscherm" kost daar 160 euro dat word door de verzekering betaald. Wat zal het achterkantje gaan kosten? Alvast bedankt
Volgens mij hangt dat een beetje af welke versie iPad je hebt. Je hebt de 4G versie dus de achterkant zal iets duurder zijn dan de Wi-Fi versie. En als het verzekeringswerk is dan wordt het toch vergoed? Of betaal je de achterkant zelf?
  #5  
Oud 11-01-14, 02:38
Rodney22k Rodney22k is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 3
Standaard

Hey, ja de achterkant betaal ik zelf want deze is nog onbeschadigd en het was al een heel gedoe via de verzekering..

Ik ga morgen naar dat zaakje, ben benieuwd wat her zal koste .

Gr!
  #6  
Oud 12-01-14, 22:14
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Voorscherm kost 90 euro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S Zwart naar wit (Sticker) iDanny27 iPhone accessoires en onderdelen 3 05-12-12 14:10
Omzetten iPhone 4 zwart naar wit. cveetje iPhone accessoires en onderdelen 12 05-10-11 22:28
iphone 4 zwart naar wit! kleinebil Koopinformatie Nederland 0 04-06-11 13:50
Ipad 2 in WIT of ZWART psijtsma iPad algemeen 28 25-03-11 23:48
ombouw van zwart naar wit bekside iPhone accessoires en onderdelen 0 13-10-10 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.