Waarde iPad 4? 32 GB discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de zomer een ipad 4 gewonnen retinadisplay MD511NF/A 32 GB black. Nu heb ik via mn werk ook een ipad in gebruik gekregen dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarde iPad 4? 32 GB
Van de zomer een ipad 4 gewonnen retinadisplay MD511NF/A 32 GB black. Nu heb ik via mn werk ook een ipad in gebruik gekregen dus is d ie van mij overcompleet.
Wat is een reële verkoopprijs? Wie helpt mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de komst van de Air zal deze nu wat lager liggen. Als het apparaat nog helemaal nieuw is en niet gebruik gok ik de waarde op ongeveer 430eu.
|
||||
|
||||
Een beetje op MP en het Ipc-verkoopforum rondkijken zal je al een heel eind op weg helpen om een reeële verkoopprijs te vinden.
Toen de iPad air op de markt kwam heb ik mijn iPad 3 32GB (1,5 jaar oud) voor €350 verkocht.
|
|||
|
|||
Gewoon hier kijken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Omgerekend van ponden naar euro's krijg je welgeteld €265 voor je iPad 4 32GB, belachelijk laag in mijn ogen en zeker niet marktconform. Jij verkoopt je iPad aan hen voor €265 en zij verkopen 'em voor minimaal €100 meer..... |
|
|||
|
|||
Omrekenen ? Je moet natuurlijk wel Nederland kiezen, en vind je € 310,-
Maar kijk gewoon op Marktplaats. |
|
||||
|
||||
Dan nog, €310 is echt te weinig. Mijn iPad 3 32GB ging 2/3 maanden geleden voor €350 weg. Ik weet dat er weinig verschil tussen de 3 en 4 zat, maar toch.
|
|
||||
|
||||
Aangezien je zelf wel een prijs kan verzinnen en dit hier op een verkapte aanbieding lijkt zetten we een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waarde iPad 2 32GB | Arthureluur | Koopinformatie België | 2 | 05-09-13 23:53 |
Waarde iPad mini 64 gb Wi-Fi + 3G | Geyzes | Koopinformatie België | 3 | 10-08-13 16:14 |
Waarde iPhone 4 32 gb | benBEN | iPhone algemeen | 2 | 09-04-13 16:33 |
iPad 2 waarde na verkoop nieuwe iPad | Thomas202 | iPad algemeen | 15 | 21-03-12 22:24 |
|
|