Hoe oude ipad doorgeven discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe ipad en nu wil mijn man mijn oude ipad gebruiken, ik heb op de nieuwe ipad de reservekopie gezet. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe oude ipad doorgeven
Hallo,
Ik heb een nieuwe ipad en nu wil mijn man mijn oude ipad gebruiken, ik heb op de nieuwe ipad de reservekopie gezet. Hoe ga ik nu verder met de oude? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ga naar: instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> "wis alle inhoud en instellingen".
Een ander, beter alternatief is aansluiten op de computer en de iPad mbv iTunes (op je computer) herstellen. Dan is de iOS versie meteen up-to-date (laatst beschikbare versie wordt dan gedownload en geïnstalleerd) Vervolgens is de iPad 'leeg' zoals toen die nieuw uit de doos kwam en dus klaar voor de nieuwe eigenaar.... |
|
|||
|
|||
Het is een ipad 1 dus nog ios5. Als ik dat doe kan ik dan daar terug de apps opzetten zoals pages en zo?
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan. U moet de apps wel downloaden via een Apple ID waar de apps zijn aangeschaft.
|
|
|||
|
|||
En de apps moeten OP de ipad zelf worden gedownload omdat de iPad 1 zal vragen voor een oude versie. Die kan je oplmode computer niet krijgen.
|
|||
|
|||
Facebook lukt niet meer, ook niet via de ipad, lastig
|
|
|||
|
|||
Facebook is te gebruiken via Facebook.com in Safari.
|
|
|||
|
|||
Hoe ik het gedaan heb...
Eerst op de pc via ITunes de Facebook app. downloaden... Dan via de iPad (niet automatisch) handmatig naar de store gaan en dan de Facebook app installeren... Hij geeft dan de melding dat je ios 6 of hoger moet hebben, maar laat je de laatst compatibele versie installeren.... En zo kun je dat doen met meerdere apps op de IPad 1. |
|
||||
|
||||
Maar als je een nieuwe iPad hebt gekocht, dan is Pages gratis. Blijft Pages ook gratis als je hem op een oude iPad zet?
Als je Pages zelf gekocht had, dan kan je die zo weer op de oude iPad zetten over je eigen Apple-account. |
|
|||
|
|||
Dank voor alle reacties.
Facebook wil niet meer op de oude ipad. Voor de rest heeft het apple support team mij telefonisch ook wel vaak goed geholpen, al is er veel verschil in wie je aan de lijn krijgt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Telefonische hulp bij Apple zijn mensen die even googlen naar wat je van ze vraagt Ook hebben ze toegang tot een interne database (inclusief offline gehaalde verouderde informatie), wat wel handig kan zijn. Dus het ligt er inderdaad aan wie je tegenkomt, want als zij iets niet hebben meegemaakt of niet op Google kunnen vinden, dan kunnen ze er ook niet over uitweiden
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
doorgeven van oude iphone 3 geeft toegang tot je mails | jan54321 | iPhone algemeen | 1 | 29-04-13 16:44 |
Mijn Iphone 4 doorgeven aan mijn zoon hoe stel ik alles opnieuw in ??? | smillyapplefan | iPhone algemeen | 3 | 31-01-13 17:02 |
ipad doorgeven met zelfde account | peterpijpelink | iPad algemeen | 3 | 28-03-11 15:48 |
iPad: Ipad met oude firmware 3.2 naar 3.2.1 hoe ? | klaasie | Jailbreak | 0 | 16-09-10 08:05 |
|
|