Problemen met in app aankoop discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een poos aan het klooien met de wasgij app (puzzels), ik heb vorige maand 11 puzzels tegelijker tijd aangeschaft maar 1 van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met in app aankoop
Ik ben al een poos aan het klooien met de wasgij app (puzzels), ik heb vorige maand 11 puzzels tegelijker tijd aangeschaft maar 1 van die puzzels wil niet gedownload worden, en ik kan hem ook niet opnieuw aanschaffen, het verwijderen van de app heb ik al meerdere malen geprobeerdt maar het probleem blijft. Zit er ergens nog iets in het geheugen van de ipad wat ik kan wissen ?? De appstore heeft inmiddels mijn aankoop ongedaan gemaakt en nog kan ik de puzzel niet opnieuw aanschaffen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Log een keer uit en in bij Instellingen/iTunes. En als dat niet helpt: Instellingen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen.
Download de app eens in iTunes op je pc en hevel 'm dan over naar je iPad. |
|
|||
|
|||
Ik heb je volledige advies opgevolgd Beech43, maar helaas de in-app puzzel kan ik nog steeds niet opnieuw aanschaffen, en de makers van de app kunnen me ook verder niet helpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: in-app aankoop: 'kan geen verbinding met server maken' (Live Traffic) | ballegooier | iPhone Navigatie | 1 | 19-10-11 17:55 |
Test Aankoop: Problemen met garantie iPhone | Runaque | Koopinformatie Nederland | 9 | 13-08-10 16:07 |
problemen aankoop iphone in engeland | cwsmdb | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 03-02-08 22:15 |
|
|