Afsluiten YouTube filmpje op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een YouTube filmpje wil afsluiten komt heel vaak het agenda scherm mee naar beneden. Kan dat voorkomen worden door een bepaalde instelling? Vr.gr. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Afsluiten YouTube filmpje op iPad
Als ik een YouTube filmpje wil afsluiten komt heel vaak het agenda scherm mee naar beneden. Kan dat voorkomen worden door een bepaalde instelling?
Vr.gr. Marij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee. Niet zo hoog beginnen met vegen. Hetzelfde geldt voor de onderkant.
|
|
|||
|
|||
Ok. Jammer.
Aan de onderkant kan het juist wel. Je kunt instellen dat die balk in apps NIET naarvoren komt. Daarom had ik gehoopt dat het aan de bovenkant ook zou kunnen worden ingesteld |
|
|||
|
|||
Dat kan met het berichtencentrum niet. Je kunt wel beide uitzetten, dus als je veegt of van boven of van beneden gebeurt er niets. Zorg er voor dat de activeringsknop de functie Assistive Touch heeft (Instellingen/Algemeen/Toegankelijkheid, onderaan). Bij drie keer snel klikken op de thuisknop zie je een vierkantje met een witte stip op het scherm verschijnen, klik daar op. Je ziet een keuzemenu. Normaal kun je dat gebruiken, b.v. om een screenfoto te maken, maar nu doe je niets. Klik weer drie keer snel op de thuisknop. Het menu verdwijnt weer en je kunt het berichtenvenster en het applicatievenster niet meer tevoorschijn vegen.
Om alles weer terug te brengen lees dit, want je denkt toch niet dat ik dit alles zelf uitgevogeld heb |
|
|||
|
|||
Dank je. Is iig een oplossing voor als ik verschillende filmpjes achter elkaar wil bekijken ;-)
vr. gr. Marij Moet ik nog ergens aangeven dat het probleem is opgelost? |
|
|||
|
|||
Dat kun je hier doen met: probleem opgelost, mag slotje op. Dan zal een moderator dat doen.
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost. Mag slotje op.
|
Labels |
agenda, ipad (3, youtube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube filmpje kijken via Safari lukt soms niet | iPhone3GS16GB | iPad algemeen | 13 | 18-10-12 13:29 |
iPod touch: youtube filmpje voor jailbreak 5.0.1 | Sjorsieboy | Jailbreak | 2 | 31-12-11 23:39 |
Goed youtube filmpje met een space balloon en een hoofdrol voor de iphone | gurkiebmx | Chat en geruchten | 0 | 16-10-10 10:26 |
Filmpje niet te zien in youtube? | apotheosis | Archief | 1 | 14-07-09 03:39 |
iPhone 1e gen.: Slide to unlock - youtube filmpje | stijnjasper | Unlock | 22 | 10-10-08 03:34 |
|
|