Kan in Polen geen mail versturen via ziggo webmail, wel ontvangen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit in Krakau, Polen, en kan met mijn iPad Air Retina 128 wel surfen, bankzaken doen en van de ziggo webmailserver mail ontvangen, maar geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan in Polen geen mail versturen via ziggo webmail, wel ontvangen.
Zit in Krakau, Polen, en kan met mijn iPad Air Retina 128 wel surfen, bankzaken doen en van de ziggo webmailserver mail ontvangen, maar geen mails versturen. Heb de instellingen gechecked. Pop, smtp etc, alles staat goed volgens mij, maar alas…
Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan moet je een andere smtp-server kiezen, b.v. die van Google.
|
|
|||
|
|||
Ga ik doen, dank.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen sms versturen maar wel ontvangen imessage werkt gewoon. | dorindapinxt | iPhone algemeen | 3 | 28-07-13 18:23 |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
Geen smsjes meer ontvangen, wel versturen. | mvajax | iPhone algemeen | 5 | 26-01-11 22:50 |
Ik kan mail ontvangen maar niet versturen! | Urbancowboy | iPhone algemeen | 8 | 21-07-10 21:46 |
Kan geen SMS versturen wel ontvangen en bellen. | maciek | Unlock [archief] | 5 | 07-02-08 18:34 |
|
|