//

Swipen werkt wel /niet goed?

Swipen werkt wel /niet goed? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, We hebben een nieuwe website ontwikkeld met daarin een portfolio waarin je kunt swipen naar nieuwe afbeeldingen. Nu blijkt dat het swipen op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-14, 19:57
Freeinx Freeinx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard Swipen werkt wel /niet goed?

Hallo,

We hebben een nieuwe website ontwikkeld met daarin een portfolio waarin je kunt swipen naar nieuwe afbeeldingen.

Nu blijkt dat het swipen op de ene ipad wel prima werkt en op de andere ipad het slecht werkt.
Omdat we niet zo goed bekend zijn met Ipads vragen we ons af of het te maken heeft met het besturingssysteem, of met het type Ipad, met het script dat we gebruiken..?
Als iemand een tip heeft of een website weet waar dit soort scripts wel goed werken op een ipad?
We zijn natuurlijk ook benieuwd of op jullie Ipad het swipen het wel goed doet. Uiteindelijk willen we natuurlijk dat deze website ook op de Ipad goed functioneert.

Het portfolio staat hier: Zwietart, buro voor vorm, tekst & beeld | ons werkZwietart
(klikken op een afbeelding).

Alvast bedankt voor jullie tips.

Frank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-14, 20:51
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Zowel op mijn iPad 1 als mijn iPad 3 werkt het swipen. Wel is mijn iPad 1 beduidend trager in het opbouwen van het beeld. Dat heb ik niet als ik in Google/Afbeeldingen swipe. En het verloopt daar ook soepeler. Bij jullie website moet ik soms 2 of 3 keer vegen ik kan niet achterhalen of dat ern gebrek aan techniek is. Ik swipe heel wat af, vooral met de browser Coast. In die browser zijn jullie plaatjes schermvullend. In Safari valt het kruisje bijna buiten beeld.
  #3  
Oud 04-02-14, 14:57
Freeinx Freeinx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard

Beeach43. Bedankt voor je reactie.
  #4  
Oud 05-02-14, 08:48
RKlopping RKlopping is offline
• iOS 8.4
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Eindhoven, en omgeving
Berichten: 27
Standaard

Werkt op ipad mini retina met ios 7.0.4
Reageren

Labels
swipen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Locatievoorziening niet goed, Maps wel goed airwolf iPhone algemeen 0 30-05-12 16:57
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet Drezzz iPhone algemeen 7 08-12-11 23:25
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 14:54
[FW 1.14] YouTube via GPRS werkt niet goed, via Wi-Fi wel? MCNO Archief 2 04-03-08 01:25
iPhone speaker werkt wel/niet goed? derper Archief 5 16-01-08 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.