Hoe email adres bij gmail op Ipad bijvoegen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat er iemand me kan verder helpen, mijn laptop heeft het in Bali begeven, dus nu alles via iPad. Maar hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe email adres bij gmail op Ipad bijvoegen
Hallo,
Ik hoop dat er iemand me kan verder helpen, mijn laptop heeft het in Bali begeven, dus nu alles via iPad. Maar hoe kan ik bij gmail een nieuw email adres van iemand toevoegen bij mijn contacten, bij de laptop ging het heel eenvoudig maar hier geraak ik er niet uit. Hartelijk dank op voorhand. Gr Ritake |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ritake,
Toevoegen aan je contacten doe je door: Selecteer "contacten". Druk op het + knopje rechts boven. Daarna kun je alle gegevens invullen. Andere manier is om op het email adres zelf te drukken. Dan krijg je ook het invulscherm. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg email van @home hoofdaccount dubbel binnen via Gmail op ipad. | TheiDouven | iPad algemeen | 20 | 07-08-14 11:22 |
email adres apple id wijzigen, adres bestaat niet meer | deedhetzelf | iPhone algemeen | 3 | 26-01-14 12:40 |
Zelfde email adres gebruiken bij mail beantwoorden als waarop mail binnen kwam ?. | TheiDouven | iPad algemeen | 10 | 29-12-12 11:33 |
Email adres bij aankopen apps klopt niet | lumikiller | iPhone Apps | 4 | 05-01-11 00:33 |
Reply-to adres is altijd Gmail (standaardaccount) | Purn0 | iPhone algemeen | 2 | 09-06-10 19:14 |
|
|