Ipad 4 soft DFU mode discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Mijn oma belde me vandaag op omdat haar ipad het niet meer deed. Na een uur zoeken en van alles geprobeerd te hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 4 soft DFU mode
Hallo iedereen,
Mijn oma belde me vandaag op omdat haar ipad het niet meer deed. Na een uur zoeken en van alles geprobeerd te hebben ben ik erachter gekomen dat hij in soft DFU modes zit. ik heb hem daar nu uit gekregen en nu zit hij dus gewoon in DFU modes. Wanneer ik hem nu wil recoveren via itunes blijft hij de heletijd staan op "wachten op ipad" itunes heeft hem nu ook weer in soft dfu modus gezet... iemand enig idee ? ps: het scherm is ook de gehele tijd zwart. en op een macbook geeft hij error 4014 aan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
cat /etc/hosts |
|
|||
|
|||
ipad 4
ik heb de GS verwijzingen verwijderd uit het host bestand. Alleen dat heb ik gedaan op mijn windows computer. Maar naar mijn mening is het host bestand veranderen alleen van toepassing met de 3194 error ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Soft DFU modus is toch gewoon Recovery modus, wat voor redsn0w ontwikkelaars een te lang woord is om te typen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad zit vast in DFU mode :( | Cannx | iPad algemeen | 2 | 07-10-13 16:29 |
Windows: Ipad blijft met Itunes logo staan, recovery/dfu mode | Tijmen1993 | iTunes | 0 | 01-04-13 23:39 |
iPad uit zichzelf in DFU mode | dingemansje | iPad algemeen | 0 | 30-09-12 11:05 |
iPad: Ipad in DFu mode via Greenpois)n gaat niet door automatisch opstarten | smike | Jailbreak | 8 | 01-12-10 18:21 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
|
|