Geen beltoon bij binnenkomend skypegesprek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij binnenkomende skype oproepgesprekken krijg ik geen beltoon te horen op mijn IPad waardoor er veel gesprekken niet tot stand komen. Hoe kan ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Bij binnenkomende skype oproepgesprekken krijg ik geen beltoon te horen op mijn IPad waardoor er veel gesprekken niet tot stand komen. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je dan gewoon de zijschakelaar op de iPad schuiven zodat je geen oranje bolletje ziet. Daarna moet je je belsignaal omhoog doen.
|
|
|||
|
|||
![]() Hartelijk dank voor deze tip want nu werkt de beltoon wel
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 | bennybreda | iPhone algemeen | 6 | 27-07-12 13:23 |
Beltoon verschijnt niet bij geluiden | antoinem | Ringtones en Wallpapers | 7 | 21-07-11 22:50 |
geen beltoon meer | anjoaarts | iPhone algemeen | 2 | 31-05-10 14:48 |
Af en toe geen beltoon en trillen bij oproep | evad | iPhone algemeen | 9 | 23-08-09 10:39 |
Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone | lowjetta | Ringtones en Wallpapers | 5 | 29-06-09 03:42 |
|
|