Geen beltoon bij binnenkomend skypegesprek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij binnenkomende skype oproepgesprekken krijg ik geen beltoon te horen op mijn IPad waardoor er veel gesprekken niet tot stand komen. Hoe kan ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen beltoon bij binnenkomend skypegesprek
Bij binnenkomende skype oproepgesprekken krijg ik geen beltoon te horen op mijn IPad waardoor er veel gesprekken niet tot stand komen. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je dan gewoon de zijschakelaar op de iPad schuiven zodat je geen oranje bolletje ziet. Daarna moet je je belsignaal omhoog doen.
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor deze tip want nu werkt de beltoon wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 | bennybreda | iPhone algemeen | 6 | 27-07-12 13:23 |
Beltoon verschijnt niet bij geluiden | antoinem | Ringtones en Wallpapers | 7 | 21-07-11 22:50 |
geen beltoon meer | anjoaarts | iPhone algemeen | 2 | 31-05-10 14:48 |
Af en toe geen beltoon en trillen bij oproep | evad | iPhone algemeen | 9 | 23-08-09 10:39 |
Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone | lowjetta | Ringtones en Wallpapers | 5 | 29-06-09 03:42 |
|
|