Waar staat de data van apps ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iPod(4G) en iPad 3 iets bedenkelijkst. Beide waren ze gejailbreaked met IOS 5.1.1. Na op beide de meest recente IOS gezet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staat de data van apps ?
Ik heb op mijn iPod(4G) en iPad 3 iets bedenkelijkst.
Beide waren ze gejailbreaked met IOS 5.1.1. Na op beide de meest recente IOS gezet te hebben dus een schoon vers IOS via OTA zouden ze fabrieks-schoon moeten zijn. Lijkt er inderdaad op echter... Installeer ik een app die er in het verleden ook al op stand staat er plots ook datafiles in die er toen in stonden en ook instellingen staan direct goed. De iPod is inmiddels weer gejailbreaked voor whatsapp en alle cydia tweaks die ik erop zet hebben direct hun oude instellingen van vroeger. Restore je dus naar fabrieksinstellingen en verkoop je de iPad dan kan de nieuwe eigenaar mits hij een app installeert die ik er ook op had ineens files tegenkomen die er vroeger op stonden. Raar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na een herstelactie zónder het terugzetten van een reservekopie (middels iCloud, iTunes of een bepaalde jailbreak tweak) of als de app géén bestanden in iCloud opslaat, zou dit niet moeten gebeuren. Een OTA delta-update verwijdert overigens helemaal niets. Het downloadt de veranderingen en updatet zo de iOS-versie, meer doet het niet.
Als je het apparaat wilt verkopen en/of zeker wilt weten dat de inhoud volledig wordt verwijderd, dan moet je niet via het apparaat zelf herstellen. Zet het apparaat in DFU-modus en herstel met iTunes. Dan wordt werkelijk alles overschreven, in plaats van alleen de coderingssleutel te verwijderen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar staat de back-up van mijn smshistorie? | DanielleAlkmaar | iPhone algemeen | 3 | 26-08-11 21:54 |
Waar staat de backup met je gesyncte apps? | polo306 | iPhone algemeen | 3 | 05-06-11 00:35 |
Waar wordt data van apps bewaard? | albertvanderiet | iPhone Apps | 1 | 01-08-10 13:28 |
Windows: Waar staat de backup van ipod | wouter_touw | iTunes | 2 | 19-12-08 12:18 |
|
|