iPad twee gaat niet meer aan zonder adapter discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede leden, Wie weet wat ik hiermee moet? Ik heb een iPad 2 die niet meer aanwilt gaan. Echter wanneer ik de stroom adapter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad twee gaat niet meer aan zonder adapter
Beste mede leden,
Wie weet wat ik hiermee moet? Ik heb een iPad 2 die niet meer aanwilt gaan. Echter wanneer ik de stroom adapter aansluit werkt die wel maar valt die steeds uit. Echter is het zo dat de tijd en datum steeds terug valt naar 01:00. iPad opengemaakt en de Batt zien er op het oog goed uit (staan niet bol) Wanneer de iPad aanstaat staat de batt op 100%. Ik heb de batt naar mijn idee al opnieuw gebalanceerd door de home+aanknop tegelijk in te drukken totdat je het appeltje ziet. Ook heb ik hem 8 uur doorgeladen met een andere adapter (die van Apple zelf) Zo wie weet nog meer trucjes of is die echt Zit er een bios batt in zoals een PC? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vaak te openen via F1, F2 of F8 dit verschilt per merk en type.
|
|||
|
|||
Bios Batt is een knop cell op de mainboard van een pc deze bewaard de cmos settings van de bios. Wanneer deze stuk is begint de tijd steeds op 01:00 en op de datum van aanmaak bios file. Soms start de pc dan niet op. Misschien ook bij de iPad omdat de tijd en datum steeds terug valt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe oud is je ipad? en werd hij vaak gebruikt, geladen? Allemaal zaken waardoor je accu het tijdige voor de eeuwige jachtvelden heeft gewisseld |
|
|||
|
|||
Citaat:
Behalve die PC's die EFI gebruiken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus de batterij is overleden? Is het niet zo dat deze dan gewoon snel leeg loopt?
De ipad is 2a3 jaar oud. Is vervanging van de batterijen de moeite waard? Alweer dank voor jullie reacties Gr Kooiboy ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 maart 2014 om 20:08 ---------- Ps batterijen doorgemeten met een multimeter. Ik kom op 3,83 volt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
idle want hij gaat niet aan op de batt
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 gaat niet meer aan | YOLO | iPhone algemeen | 2 | 13-02-13 11:44 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
ipad 2 gaat niet meer aan?? | missym | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 17:21 |
iPhone gaat niet meer aan | VivaLaStef | iPhone algemeen | 4 | 07-11-11 10:02 |
Iphone geen geluid + gaat niet meer aan zonder kabel | Sli | iPhone algemeen | 3 | 12-02-11 11:16 |
|
|