achtergrond niet meer passend discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds iOS 7 heb ik geen eigen gekozen achtergrond meer gebruikt, alleen een van de standaard afbeeldingen. Nu 7.1 op de Air en het valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
achtergrond niet meer passend
sinds iOS 7 heb ik geen eigen gekozen achtergrond meer gebruikt, alleen een van de standaard afbeeldingen.
Nu 7.1 op de Air en het valt mij op dat ik eigen toegevoegde afbeeldingen op geen enkele wijze passend kan krijgen als achtergrond Heb reeds "vermindere beweging" ingeschakeld maar geen resultaat. als ik een afbeelding selecteer om als achtergrond in te stellen staat er in het scherm dat ik kan inzoomen (om het passend te krijgen vermoed ik) maar met twee vingers knijpen om te verkleinen levert geen resultaat op. doe ongetwijfeld iets niet goed maar kom er niet achter wat, graag hulp. Thanks. Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier is al veel over gediscussiëerd. Misschien is mijn oplossing daar het proberen waard.
Overigens kun je altijd een beeld nemen, waarvan je alleen het centrale deel hoeft te zien. Laatst gewijzigd door Beech43; 16-03-14 om 18:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Albumhoes wordt niet meer getoond op achtergrond | BartW | iPhone algemeen | 0 | 22-10-10 16:06 |
StreamItAll Radio speelt niet meer op de achtergrond | Kluistertijd | iPhone Apps | 3 | 04-10-10 12:29 |
Scherm iphone 4 niet meer passend in beeld | stephan.jrc | Archief | 5 | 26-09-10 11:49 |
Achtergrond valt niet meer te veranderen.. | polowater | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 14:38 |
Kan mijn achtergrond niet meer veranderen | MisterM24 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 14-07-08 20:13 |
|
|