van 5.1.1 naar 6.13 en niet naar ios 7.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil graag mij ipad 2 updaten maar ik wil niet naar ios 7.1 wil het liefst naar 6.1.3 zit momenteel op 5.1.1 (ja ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 5.1.1 naar 6.13 en niet naar ios 7.1
hallo
ik wil graag mij ipad 2 updaten maar ik wil niet naar ios 7.1 wil het liefst naar 6.1.3 zit momenteel op 5.1.1 (ja nog steeds haha) maar itunes zegt firmware niet compitabel in dfu mode geprobeerd maar zekfde verhaal graag jullie advies hierover mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jouw volgende vraag heb ik vandaag al in het onderstaande topic beantwoord: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...e-request.html |
|
|||
|
|||
was er al bang voor
bedankt voor uw reactie mvg |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bovenstaande thread kunnen gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Van ios 6 naar ios 5.1.1 lukt niet | Gijs van Hof | Jailbreak | 16 | 24-12-12 11:10 |
Herstellen van JB op IOS 5.1.1 naar orginele IOS 6.0.1 niet mogelijk itunes eror (-1) | mauricebaur | iPhone algemeen | 11 | 23-12-12 22:52 |
iPhone: update van tethered ios 4.3.5 naar ios 5.0.1 lukt niet | Lolobal | Jailbreak | 0 | 20-11-12 10:15 |
iPhone: wel of niet updaten van ios 5.0 naar 5.01 | peterksr | Jailbreak | 1 | 14-12-11 21:36 |
|
|