Ebooks naar IBooks discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ebooks naar dropbox gedownload,maar hoe krijg ik ze nu in IBooks om te lezen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ebooks naar IBooks
Ik heb ebooks naar dropbox gedownload,maar hoe krijg ik ze nu in IBooks om te lezen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dropbox
Open dropbox, klik in linkerkolom op het te kiezen boek. Deze kleurt blauw.
Ga naar symbooltje rechtsboven (hokje met pijltje). Kies Open in Kies iBooks |
|
|||
|
|||
Als ik dat aanklik krijg ik message,mail, facebook, twitter, copylink,als ik copylink aan klik doet hij niets.
|
|
|||
|
|||
Heb je er wel iBooks op staan?
|
|||
|
|||
Naast copy link staat nog een hokje, nl Open in.
Dit moet je kiezen en dan verschijnt o.a. iBooks |
|
|||
|
|||
Nee staat er niet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2014 om 12:37 ---------- Epubs staan er op. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dropbox
Vreemd dat die keuze er niet bij staat.
Heb je de laatste versie van Dropbox? Probeer eens dan eens via Mail naar jezelf. Bijlage ( het boek) openen met iBooks. Succes |
|
|||
|
|||
Niet elk ebook opent in iBooks. Er is op dit forum veel over te vinden. Alleen is iBooks op je computer nu geen onderdeel van iTunes meer.
Laatst gewijzigd door Beech43; 18-03-14 om 15:20. |
|
|||
|
|||
Dat was een antwoord naar numan,als ik dropbox open staat er geen Open in,dus kan ik niet naar IBooks.
|
|
|||
|
|||
Het is met email gelukt,dank je wel voor je hulp.
Groetjes, Hennie |
|
|||
|
|||
Citaat:
klik in Dropbox op het boek wat je wilt lezen. Je krijgt dan een plaatje met: Couldn't Load File als het goed is. Dan zie je rechtsboven in het symbooltje hokje met pijl.(naast het prullenbakje en ster) Als je daar op klikt zie je wel "open in" staan. En daar klik je op iBooks. |
|
|||
|
|||
Ja inderdaad,nu lukt het wel,heel erg bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afbeeldingen ebooks koppelen aan ebooks | heisa69 | iPad algemeen | 0 | 08-01-14 14:07 |
eBooks en Ibooks | Bonfire | iPad algemeen | 5 | 25-10-12 10:42 |
Externe ebooks syncen met iBooks? | Frankdj | iPhone Apps | 4 | 28-06-10 10:47 |
|
|