Agenda iPad2 opent en sluit direct discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op het agenda-icoon tap opent de agenda wel maar sluit direct weer. Ik kan er dus niet meer in komen. Dit probleem deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda iPad2 opent en sluit direct
Als ik op het agenda-icoon tap opent de agenda wel maar sluit direct weer. Ik kan er dus niet meer in komen. Dit probleem deed zich plotseling voor, na een nacht aan de oplader te hebben geleden (wat elke dag gebeurt). Update heb ik,
iOS 7.1.1. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zowel zachte als harde reset gedaan maar het probleem blijft, ik kan niet in mijn agenda. Wat nu?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een gecombineerde agenda, 2x hotmail, werk, icloud
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2014 om 13:21 ---------- Het probleem is opgelost. Nadat ik mijn fotostream (200 stuks) had verwijderd, kon ik weer in mijn agenda komen. |
|
|||
|
|||
Een paar uur later, het probleem doet zich weer voor, in een flits zie ik mijn agenda en dan istie weg.
Hoe kom ik er weer in? |
|
|||
|
|||
Agenda iPad 2 opent en sluit direct
Agenda is weer bereikbaar, gek genoeg.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail icoontje opent en sluit direct | clubwear | iPhone algemeen | 1 | 19-06-11 14:30 |
Instellingen opent en sluit?! | BASENL | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-06-10 16:32 |
Applicatie sluit direct af. | Lapswance | Jailbreak apps en thema's | 7 | 19-10-09 14:57 |
installer opent en sluit direct | BASVANDERHEIDEN | Archief | 4 | 22-07-08 02:32 |
Gmail sluit direct af | Sharky232 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-08 02:45 |
|
|