Barst in scherm iPad 4 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben er zojuist achtergekomen dat er een bart in het scherm van mijn iPad zit. De barst loopt het meeste gedeelte over de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Barst in scherm iPad 4
Hallo,
Ik ben er zojuist achtergekomen dat er een bart in het scherm van mijn iPad zit. De barst loopt het meeste gedeelte over de rand maar ook een flink stuk over het scherm zelf. Ik had mijn iPad eerder vandaag al een paar keer gebruikt en toen is het mij niet opgevallen (iPad zit in een hoes En nu zag ik het opeens. Ik weet 100% zeker dat de iPad recentelijke niet is gevallen. Mijn iPad is wel eens gevallen maar ik heb eerder nooit iets van barsten of krassen gezien, wel is een stukje van een hoek afgeschaafd nadat hij eens is gevallen. Maar is het opeens mogelijk dat er een barst in het scherm komt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat er al een miniscuul scheurtje aanwezig was van de eerste val. En dat deze door een fatale beweging uitgescheurd is. Als je nog garantie hebt kan je het proberen bij een van de iCentre's. Gewoon ontkennen dat hij ooit gevallen is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook contact gehad met Apple via chat en wat ze via de foto konden zien leek het er inderdaad op dat deze barst is ontstaan door drukschade maar hij wist niet zeker en adviseerde mij om naar een Apple store te gaan.. Ik lees toch redelijk vaak dat mensen gewoon een nieuwe iPad krijgen als ze bij de Apple store zijn geweest. Ik zit er ook over te denken om een afspraak te maken bij de genius bar (maar ik ga er sowieso niet van uit dat ik zomaar een nieuwe zou krijgen) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb eens een iPhone gehad waar het scherm door val van uitpuilde. Ik heb toen via selfsolve.apple.com een afspraak voor pick-up gemaakt van UPS en ik had binnen 5 dagen een nieuwe iPhone toegestuurd gekregen. M.a.w. proberen kan nooit kwaad, tenzij je heel ver woont van a'dam natuurlijk. De retailers schuiven vaak het werk een beetje rond, dus daar zou ik niet zo op rekenen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook goede ervaringen met de Apple store hoor maar dat was in de VS |
|
|||
|
|||
Ipad 4 scherm vv. Kost ongeveer 90 euro . Ter indicatie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie het van 80 euro tot ongeveer 180 euro staan. Ik heb er nu eentje gevonden bij mij in de buurt die ook schermen vervangt voor 150 euro dit is dan wel met een origineel Apple onderdeel en je hebt 12 maanden garantie.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Barst in scherm iPhone 5 | BabetteV | iPhone algemeen | 14 | 05-03-14 11:59 |
5S Barst scherm: reparatie | Possimpible | iPhone algemeen | 6 | 27-12-13 09:02 |
iPad scherm barst | Yozef1982 | iPad algemeen | 5 | 02-01-13 11:11 |
Barst in scherm | wouter2190 | iPhone algemeen | 1 | 17-06-10 22:07 |
barst in scherm !!! :( | dj_joske | Archief | 4 | 17-07-08 14:56 |
|
|