Geen geluid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo weet iemand hoe het kan dat ik geen geluid krijg bij spelletjes op ipad , heb wel geluid bij muziek afspelen Groet paul68...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid
Hallo weet iemand hoe het kan dat ik geen geluid krijg bij spelletjes op ipad , heb wel geluid bij muziek afspelen
Groet paul68 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan komen omdat de zijschakelaar (boven de volumeknoppen) op rood staat. Schuif hem eens naar de andere kant en probeer het opnieuw.
|
|||
|
|||
thanks , beetje dom van mij
|
|
||||
|
||||
Geen probleem! Al je vragen zijn hier welkom .
|
|
|||
|
|||
Er bestaan geen domme vragen, hooguit domme antwoorden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
|
|