Ipad Mini Retina warm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vraagje, Mijn IPad Mini Retina wordt echt warm te warm, hiervoor heb ik de iPad mini gehad deze werd nauwelijks warm. Maar wanneer ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad Mini Retina warm
Een vraagje,
Mijn IPad Mini Retina wordt echt warm te warm, hiervoor heb ik de iPad mini gehad deze werd nauwelijks warm. Maar wanneer ik de IPad Mini Retina gebruik wordt de achterkant behoorlijk heet, iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je allemaal aan staan ? Hoeveel apps heb je er op staan ? Hoe ziet diagnose en gebruik er uit ?
|
|
|||
|
|||
Ik speelde de game *Modern Command * helderheid %50 niet veel apps heb nog 8 GB over wat bedoel je met hoe zit diagnose en gebruik er uit?
|
|
|||
|
|||
Bij Instellingen/Algemeen/Info, onderaan.
|
|
|||
|
|||
Staat niet veel bijzonders naar mijn mening. Hoe kan ik die gegevens kopieëren en hier plakken?
|
|
|||
|
|||
Maak een screendump en zet die op een site. Maak hier een link, via het landschapsbeeld hierboven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan een ipad mini retina in een ipad mini case? | RKlopping | iPad accessoires en onderdelen | 2 | 25-01-14 14:04 |
iPad retina wordt warm tijdens gebruik | frank1964 | iPad algemeen | 2 | 11-04-13 00:42 |
|
|