Ipad2 mail icoon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb wat rondgezocht, maar vind mijn probleem niet. Sinds een paar dagen vertoont mijn email-icoon een groot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad2 mail icoon
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb wat rondgezocht, maar vind mijn probleem niet. Sinds een paar dagen vertoont mijn email-icoon een groot getal, alsof ik meer dan 10.000 mail in de inbox heb staan. Dat zijn er maar een paar. Hoe krijg ik dat getal weer weg?
Gr TB image.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mail-app een keer afsluiten ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om welke account gaat het, POP, IMAP ?
Kijk ook eens bij Accounts, zijn er mappen, die veel mailtjes bevatten ? Zo ja, scroll eens naar de onderste en klik op "Wijzig", kies voor "Markeer als gelezen". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail op iPad2 | Walter2 | iPad algemeen | 11 | 20-02-12 21:12 |
mail icoon kwijt | teunis | Unlock [archief] | 1 | 16-04-08 00:21 |
Default Apple mail icoon | iFilip | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-04-08 14:54 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
[1.1.2] Hoe verander ik mail icoon? | Lau | iPhone algemeen | 3 | 30-11-07 08:51 |
|
|