geen toegang discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg sinds vandaag de volgende melding als ik mijn ipad inplug in itunes, ipad kan niet worden gesynchroniseerd u hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen toegang
ik krijg sinds vandaag de volgende melding als ik mijn ipad inplug in itunes,
ipad kan niet worden gesynchroniseerd u hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking, kan iemand mij verder helpen , dank bij voorbaat . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ga het proberen als ik thuis ben bedankt alvast
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
dyndns Geen toegang via safari | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 07-12-12 15:44 |
Geen toegang itunes account | DickvanDam | iTunes | 4 | 06-05-12 16:18 |
Geen Wi-Fi toegang op router 300N Sitecom | FreddieQ | Wi-Fi | 4 | 08-06-11 17:53 |
Ip adres geblokkerd,krijg geen toegang? | Limoonux | iPhone algemeen | 0 | 22-02-08 11:13 |
|
|