Apps sluiten ineens discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik bezig ben in een app en dan vooral spellen sluiten ze ineens af Het is een iPad 2 met iOS 7.1.1 Het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps sluiten ineens
Als ik bezig ben in een app en dan vooral spellen sluiten ze ineens af
Het is een iPad 2 met iOS 7.1.1 Het is bij Clash of clans Hay day En nog veel meer spellen het is echt heel irritant weet iemand hoe dat komt??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eventueel een Low Memory probleem. Dat kan veroorzaakt worden door apps die door iOS niet uit het geheugen kunnen verwijderd worden als dat nodig is. Kijk eens in de Diagnostics of daar Low Memory crash reports staan.
|
|
||||
|
||||
Oké en kan dat op de iPad zelf want ben niet thuis nu?
|
|
|||
|
|||
Yep, de Diagnostics kan je op de iPad zelf bekijken.
|
|
||||
|
||||
Klopt er staan er meerdere crashes en heel veel low memories
|
|
|||
|
|||
Doe een harde reset (zie blauwe vraagteken)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het is niet alleen bij apps van supercell van alle ontwikkelaars
|
|
|||
|
|||
Even "dit lezen" is toch een algemeen stuk van Apple ? En daarna geef ik een typisch voorbeeld.
|
|
||||
|
||||
Oh ja idd haha sorry
|
|
|||
|
|||
In de Diagnostics kan je dus zien welke apps een Low Memory crash veroorzaken (omdat iOS die apps niet uit het geheugen kan verwijderen). Die apps zal je voortaan manueel moeten afsluiten om het LM probleem op te lossen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu een ander groot probleem!!!
Namelijk als ik een app wil openen ook bij Apple's eigen apps blijft hij hangen. Ook bij apps verwijderen blijft hij hangen we werkt er géén een knop. Hoe lan dat?? |
|
|||
|
|||
Doe eens "Herstel alle instellingen".
|
|
||||
|
||||
Zal ik eens doen moet dan alleen eerst al m'n foto's opslaan daarna kan dat
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, foto's blijven gewoon behouden. Overigens daar heb je toch wel een backup van op je pc, via Fotostream ?
|
|
||||
|
||||
Ja de heb ik idd
|
|
|||
|
|||
Ja hij doet het weer dankjewel allemaal!!!
|
|
|||
|
|||
Veel plezier er mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Tweak voor all je apps sluiten in 1x? | hot12345 | Jailbreak | 7 | 14-06-14 15:50 |
Apps sluiten na openen | Midia123 | iPhone Apps | 0 | 21-06-13 22:19 |
In één keer alle apps sluiten. | PetrusTM | iPhone Apps | 5 | 26-03-12 16:39 |
Background apps sluiten | Primithras | Jailbreak apps en thema's | 9 | 29-01-12 13:02 |
|
|