iPad kan netwerklijst niet laden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sindskort kan mijn iPad geen netwerken meer laden om verbinding te maken met mobiel internet. Ik heb reeds op de iPad zelf een volledige restore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad kan netwerklijst niet laden
Sindskort kan mijn iPad geen netwerken meer laden om verbinding te maken met mobiel internet.
Ik heb reeds op de iPad zelf een volledige restore gedaan incl. wissen van alle gegevens, en ook alles reeds volledig hersteld vanaf iTunes. Wat kan ik nog meer proberen of ga ik best meteen aanspraak maken op de garantie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple, ipad, mobistar, netwerk, reparatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan foto's niet laden op laptop | bertje45 | iPhone algemeen | 16 | 30-05-14 11:21 |
Na IO 7.0.6 kan iPhone Yahoo Contacten niet allemaal laden | sara07 | iPhone algemeen | 0 | 03-03-14 08:51 |
Chinees iphone, kan itunes niet laden. | rosettje | iPhone algemeen | 9 | 14-05-13 21:51 |
Kan niet meer mails laden | peetstev00 | iPhone algemeen | 2 | 22-04-12 00:37 |
iphone kan niet laden icm remotekit becker | 911richard | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-04-10 17:37 |
|
|