Bijlage iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de postbussen bij email kun je ook een onderdeel toevoegen "bijlagen" zoals ook bijvoorbeeld "verstuurd" en "concepten". Nu staat er bij mij dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bijlage iPad
In de postbussen bij email kun je ook een onderdeel toevoegen "bijlagen" zoals ook bijvoorbeeld "verstuurd" en "concepten". Nu staat er bij mij dat er 3 bijlage in zouden staan maar als ik erop druk dan is er niets zichtbaar.
Ik heb alle mails doorzocht naar bijlagen maar niets gevonden. Hoe krijg ik de vermelding van 3 stuks bijlagen weg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit hadden wij toevallig ook met iphones op werk. Als het goed is kan je onderaan de email "resterende ... downloaden" aanklikken, dit download het resterende deel van de email en dan zie je de bijlages ook.
|
|
|||
|
|||
Ja maar er staan geen emails meer dus er is niets meer te downloaden
|
|
|||
|
|||
En vind je de bijlagen wel als je op een pc uw mail opent?
|
|
|||
|
|||
Nee ook niet
|
|
|||
|
|||
Herstel alle instellingen (Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bijlage toevoegen aan mail met bijlage | Hans Nuenen | iPad algemeen | 6 | 31-08-15 17:16 |
Mail + bijlage = ?? | robinleidel | iPhone algemeen | 1 | 20-04-14 19:19 |
Automatisch afspelen wmv bijlage in e-mail op iPad | rgrooten | iPad algemeen | 3 | 01-11-12 01:16 |
Doorsturen mail+bijlage maakt bijlage onleesbaar (exchange) | Fastbits | iPhone algemeen | 0 | 01-04-09 21:25 |
bijlage in mail | masta78 | Archief | 2 | 24-11-08 21:33 |
|
|