Diefstal ipad, tips icloud discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad is uit mijn huis gestolen. Uiteraard ben ik naar applestore gegaan om dat mijn fotos erop stonden. Alleen de fotos tot de dag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Diefstal ipad, tips icloud
Mijn ipad is uit mijn huis gestolen. Uiteraard ben ik naar applestore gegaan om dat mijn fotos erop stonden. Alleen de fotos tot de dag vd diefstal verschijnen op mijn nieuw gekochte ipad. Die van de afgelopen 4 jaar niet meer.
Heeft iemand nog geheime tip hoe ik aan de fotos uit mijn gestolen ipad kan komen. Elke tip is er een. Ik baal. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een iTunes/iCloud backup gemaakt hebt dan staan die foto's in de backup. Heb je Fotostream gebruikt en dat op de Mac geactiveerd dan zouden de meeste foto's ook in iPhoto moeten staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud | Stappie | iCloud | 0 | 07-10-12 13:21 |
Slachtoffer iPad-diefstal kiekt zelf de dader | Werner1963 | iPhone algemeen | 4 | 18-09-12 21:12 |
iPad 3 beginner tips | Appletini | iPad algemeen | 7 | 17-07-12 14:14 |
|
|