iPad Air heeft slechte internetverbinding discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPad Air heeft een slechte internetverbinding. Bij Facetime heeft de iPad elke minuut een slechte verbinding en is de beeldkwaliteit heel slecht. Ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air heeft slechte internetverbinding
Hallo,
Mijn iPad Air heeft een slechte internetverbinding. Bij Facetime heeft de iPad elke minuut een slechte verbinding en is de beeldkwaliteit heel slecht. Ook met spellen is de verbinding erg langzaam en doen de spellen het soms niet. Iemand die een oplossing hiervoor heeft? Nick. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De internetverbinding zal wel in orde zijn. Waarschijnlijk een probleem/interferentie met de Wi-Fi verbinding tussen iPad en Wi-Fi router. Zet de router eens op een ander Wi-Fi kanaal. Bij voorkeur 1 of 11 (of 13). Of gebruik de 5 GHz band indien mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat kan ook. Als je die reden wil uitsluiten kan je de iPad met iTunes herstellen en voorlopig geen backup terugzetten. Als de netwerkverbinding goed werkt kan je een backup terugzetten.
|
|
|||
|
|||
Ik ga nu proberen of de problemen opgelost zijn als ik de iPad update naar iOS8! Ik laat het weten als het gelukt/niet gelukt is!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik gedaan! De iPad werkt tot nu toe weer goed en nog geen problemen gehad met Facetime of spellen sinds 19u! Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone maakt enorm slechte internetverbinding? | jessemesse | iPhone algemeen | 4 | 18-11-13 18:19 |
Ipad 2 (ios 7) heeft geen/slechte Wi-Fi ontvangst | veroen | iPad algemeen | 0 | 31-10-13 21:16 |
|
|