Beveiliging instellingen op Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn moeder (80 jaar) vindt de Ipad heel leuk voor een spelletje, FaceTime met kinderen en kleinkinderen, mail, berichten. Er is echter een probleem, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beveiliging instellingen op Ipad
Hallo,
Mijn moeder (80 jaar) vindt de Ipad heel leuk voor een spelletje, FaceTime met kinderen en kleinkinderen, mail, berichten. Er is echter een probleem, van zodra ze niet meer weet wat ze moet doen, begint ze op alles te drukken waarop ze maar kan drukken... Dus ook INSTELLINGEN!!!!!!!! Daarom mijn vraag: is er een mogelijkheid om het icoontje te verbergen of te blokkeren? Met dank voor een goed idee.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen Iphone internet nieuwe instellingen elke keer opnieuw | Baroque | Vodafone | 4 | 07-04-14 10:13 |
Ipad Mini instellingen | jeffrey187 | iPad algemeen | 2 | 05-12-13 21:00 |
beveiliging ipad en wachwoord voor het opstarten | carino50 | iPad algemeen | 1 | 26-02-11 22:07 |
Mail instellingen iPad Vodafone | Wavezz | iPad algemeen | 2 | 27-08-10 22:39 |
ipad instellingen cydia apps | ricardog | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-06-10 16:54 |
|
|