beveiliging ipad en wachwoord voor het opstarten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vraag mij af of er voor de ipad als je de ipad aanzet dat je dan eerst een wachwoord moet invoeren voor dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beveiliging ipad en wachwoord voor het opstarten
ik vraag mij af of er voor de ipad als je de ipad aanzet dat je dan eerst een wachwoord moet invoeren voor dat je je ipad kan gebruiken. mijn vraag is eigenlijk; hoe stel ik bij het opstarten een wachwoord.
waarmee kan ik mijn ipad het beste beveiligen. ik heb al geruime tijd een laptop en die kan pas opgestart worden zodra ik mijn wachwoord ingevoerd heb. ook heb ik een beveiliging op mijn laptop zitten. maar waar vind ik de beveiliging voor de ipad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Settings,codeslot enz.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opstarten verbinding in het buitenland | mark3066 | iPhone algemeen | 11 | 31-03-11 17:14 |
iPad blijft opnieuw opstarten | Maxi86 | iPad algemeen | 2 | 13-10-10 23:42 |
Gedownloade programma's verdwijnen bij het opstarten | ferrywalter | Archief | 1 | 04-11-09 13:22 |
Wi-Fi beveiliging voor mijn Iphone | cort | Unlock [archief] | 2 | 22-12-07 14:26 |
|
|