kan "Synchroon" niet selecteren bij Airplay discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij zowel iPhone 4s (7.1.2) als iPad 2 (8.02) kan ik, als ik bij Airplay "Apple TV" geselecteerd heb, "Synchroon" niet selecteren; dat is niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan "Synchroon" niet selecteren bij Airplay
Bij zowel iPhone 4s (7.1.2) als iPad 2 (8.02) kan ik, als ik bij Airplay "Apple TV" geselecteerd heb, "Synchroon" niet selecteren; dat is niet zichtbaar. Op mijn 5s lukt dat wel.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je ver genoeg geveegd ?
|
|
|||
|
|||
zie foto, meer krijg ik niet te zien....
|
|
|||
|
|||
Dan moet je met je vinger op Apple TV even omhoog vegen (swipen). Het venster is een stuk kleiner als in iOS 7.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie; de 4S draait op 7.1.2.; als ik op Apple TV omhoog swipe krijg ik een leeg/blanco veld waarin niets te lezen/selecteren is. Zie foto:
|
|
|||
|
|||
En doet de iPad met 8.0.2 het nu wel ?
|
|
|||
|
|||
Ja, daar kan ik idd verder swipen; thnx voor de tip.
Bij de iPhone 4S niet dus; ligt dat aan IOS 7.1.2. en is die functionaliteit wél beschikbaar in 8? Vanwege alle berichten ben ik nogal terughoudend om IOS 8 op een 4S te zetten... Of is die zorg met 8.0.2. inmiddels onterecht? |
|
|||
|
|||
Niet dus; blijkt een 4 te zijn want is in april 2011 gekocht! Sorry voor de verkeerde info; probleem "opgelost" en bedankt voor de tip voor de iPad2; daar werkt het nu wél.
|
|
|||
|
|||
OK, kan gebeuren. Succes verder met je iPad en Airplay.
|
Labels |
airplay, onzichtbaar, synchroon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! | squertes | iPhone algemeen | 1 | 06-12-13 16:35 |
Kan lang niet alle apps terugvinden bij "Instellingen" op iPhone. | Esy | iPhone algemeen | 6 | 23-10-13 13:54 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
|
|