Binnenkomend telefoongesprek discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik gebeld word op mijn iPhone gaat nu ook mijn iPad over Maakt niet uit of het een vaste of mobile beller is. En ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Binnenkomend telefoongesprek
Als ik gebeld word op mijn iPhone gaat nu ook mijn iPad over
Maakt niet uit of het een vaste of mobile beller is. En ik kan het gesprek gewoon aannemen en via mijn iPad het gesprek voeren. Ik krijg dan ook een melding op mijn iPad dat er gebeld word via de iPhone. Is dit een nieuw dingetje van Apple ? Best handig. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik voldoe mi aan de gestelde eisen:
Zelfe Wi-Finetwerk, handsoff aan op IPhone en IPad, maar ik zie niks op m'n Ipad. Wat mis ik????
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen beltoon bij binnenkomend skypegesprek | jokeenbert | iPad algemeen | 2 | 10-02-14 15:24 |
iPhone 4s herkent binnenkomend gesprekken niet. | nithin | iPhone algemeen | 5 | 01-01-14 19:13 |
Kan binnenkomend gesprek niet opnemen | wdebitewari | iPhone algemeen | 7 | 22-06-09 22:00 |
Iphone in carkit (Bluetooth) reageert pas na 2 seconden op binnenkomend gesprek | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 03-11-08 18:26 |
Binnenkomend gesprek word geblokkeerd!! | loentje | Archief | 4 | 31-05-08 16:23 |
|
|