IOS8 problemen Ipad vs Iphone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn ipad heb ik een aantal irritante problemen met IOS 8.02 terwijl ik deze op mijn Iphone 4s niet heb. - ical bestand opent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IOS8 problemen Ipad vs Iphone
Op mijn ipad heb ik een aantal irritante problemen met IOS 8.02 terwijl ik deze op mijn Iphone 4s niet heb.
- ical bestand opent prima, echter bij de ipad mist het "gereed" gedeelte, dus venstertje kan niet dicht! (Noodoplossing: safari geheel afsluiten) Bij iphone wel goed. - Op ipad blijft links dat activiteits cirkeltje bij Safari continue doordraaien, iphone niet - Irritante tekst controle op ipad, op iphone gaat het wel goed. - ipad blijft vragen om simkaart, terwijl de optie in de instellingen is uitgezet. Nog meer VERSCHILLEN? (Voor enkele problemen met Ipad zijn genoeg andere topics...) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth problemen iOS8 | Dooielippe | iPhone algemeen | 32 | 18-12-14 13:34 |
iPad 2 en iOS8 | WDS001 | iPad algemeen | 41 | 21-11-14 16:03 |
VPN PPTP werkt niet op iPhone sinds iOS8 (en iPad) | Fabian13 | iPhone algemeen | 0 | 01-10-14 18:14 |
Trefwoorden syncen op iPad Air iOS8 | MCNO | iCloud | 1 | 23-09-14 22:16 |
Berichten op iPad via iOS8 | Joeri75 | iPad algemeen | 0 | 19-09-14 23:16 |
|
|