Kan geen printer meer vinden na update naar ios8 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar ios8 kan ik onze HP-printer niet meer selecteren. Ik krijg de melding 'kan geen Airprint printers vinden'. Iemand enig idee hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen printer meer vinden na update naar ios8
Sinds de update naar ios8 kan ik onze HP-printer niet meer selecteren. Ik krijg de melding 'kan geen Airprint printers vinden'.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Reset de router eens. Misschien ligt Bonjour (aka mDNS aka Multicast DNS) in een knoop. En als je dan toch bezig bent voer ook een harde reset uit op de iPad.
|
|
|||
|
|||
Timosha: Dat werkte! Bedankt.
|
|
|||
|
|||
Goed zo. Succes verder.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen airplay meer na update ios8 | jbindels | iPad algemeen | 8 | 09-10-14 17:11 |
Geen geluid meer op iPad3 na update iOS8 | Jetthro | iPad algemeen | 1 | 06-10-14 23:57 |
Kan Wi-Fi printer niet vinden | Ipadfreak2 | iPad algemeen | 1 | 15-02-13 13:02 |
Géén AirPlay meer te vinden na ios6 update | rodder | iPad algemeen | 7 | 21-09-12 20:21 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
|
|