Waarom meldingen van games die er niet zijn? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben vandaag ervaren dat het probleem van deze topic niet is opgelost. De situatie is nog precies hetzelfde. Een van mijn vrienden speelt een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
We hebben vandaag ervaren dat het probleem van deze topic niet is opgelost. De situatie is nog precies hetzelfde. Een van mijn vrienden speelt een spel met mij en op mijn man's iPad verschijnt de melding plus klinkt er een geluid !!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Game Center is ook een iCloud dienst. Uitloggen uit Game Center en inloggen met het nieuwe iCloud Apple ID. Zo lang jullie hetzelfde iCloud Apple ID blijven gebruiken zullen die problemen nooit opgelost worden.
|
|
|||
|
|||
Oei dat is lastiger. In het Game Center speelt mijn kleindochter haar spelletjes. Soms op mijn iPad en soms op die van mijn man. Zelf speel ik ook met de gebruikersnaam van mijn kleindochter. Ik wil voor haar niets in de war gooien ;-)
Maar is het dan logisch dat we daar nu last van hebben en niet toen we nog iOS7 gebruikten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In mijn geval is dat heel handig. Ik krijg dan alle mail, berichten, notities en tuti quanti op alle toestellen (en dat zijn er wel een paar). In jullie geval is dat dan een beetje vervelend. Je kan natuurlijk ook uitloggen uit Game Center op een toestel dat je (tijdelijk) niet gebruikt om spelletjes te spelen. En weer inloggen als je spelletjes gaat spelen of als de kleindochter spelletjes gaat spelen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2014 om 19:19 ---------- Je mag zo onnozel doen als je maar wil. Ik gun elke zot zijn pleziertjes. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 28-10-14 om 20:21. |
|
|||
|
|||
Ja, we leggen ons maar nederig neer bij alle ongemakken
Jij in ieder geval bedankt voor alle moeite Timosha !! En dat je zoveel geduld met me hebt !! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotos die ik maak zijn er niet op computer | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 15-08-10 11:06 |
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? | tergil | Archief | 1 | 19-02-09 19:45 |
Waarom opent hij die apps niet? | murry1990 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-04-08 01:04 |
|
|