Agenda IOS 8 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) in ios 8is in de agenda nieuw dat je de reistijd, en de locatie bij je activiteit kunt zetten. in het begin heeft mijn iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda IOS 8
in ios 8is in de agenda nieuw dat je de reistijd, en de locatie bij je activiteit kunt zetten. in het begin heeft mijn iPad gevraagd of ik dit aan wilde zetten. Toen heb ik op nee geklikt, maar daar heb ik nu spijt van. Ten eerste staat er in de agenda geen reistijd meer (ik kan geen reistijd meer instellen), en de locatie wordt ook niet mer gezocht. Locatievoorzieningen staat gewoon aan op de iPad, En als ik in het menu van locatievoorzieningen op agenda klik, staat er dat dit gewoon aanstaat (er staat dat het aanstaat wanneer de app actief is, en dat is ie dan). Ook bij de instellingen van de agenda kan ik niks vinden. Kan iemand mij helpen? P.S.: Op mijn iPhone kan ik wel gewoon reistijd intikken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel alle instellingen.
|
|
|||
|
|||
Herstel ik zo niet meteen al mijn instellingen en apps?
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bij Instellingen, Privacy, Locatievoorzieningen, Systeem, Veelbezochte Lokaties. Staat dat aan of uit?
|
|
|||
|
|||
Het staat aan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik lees dat foto's en muziek blijven. Maar worden mijn apps (spelletjes) dan ook niet verwijderd/teruggezet?
|
|
|||
|
|||
Apps worden niet verwijderd. Scores worden waarschijnlijk teruggezet als je een backup hebt gemaakt en deze terugzet. Moet je per app even controleren.
|
Labels |
agenda, ios 8, ipad mini |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda te beheren op IOS en Android | Sarientje | iPhone Apps | 6 | 27-08-14 11:18 |
ios 7 agenda verandert | Roytjeeapd | iPhone algemeen | 12 | 08-05-14 16:46 |
IOS 7 Berichtencentrum Agenda | kleine jan | iPhone algemeen | 7 | 21-11-13 13:39 |
ios agenda | ukkie12 | iPhone algemeen | 1 | 01-06-13 17:22 |
Agenda leeg na iOS 5 update | Buchters | iPhone algemeen | 5 | 17-10-11 13:41 |
|
|