repeterende agenda afspraak maken iPad/iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om op de iPad/iPhone repeterende (op bepaalde tijdstip) terugkerende afspraken te maken? Bijv op dinsdag 1 x in de 3 weken? Al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
repeterende agenda afspraak maken iPad/iPhone
Is het mogelijk om op de iPad/iPhone repeterende (op bepaalde tijdstip) terugkerende afspraken te maken? Bijv op dinsdag 1 x in de 3 weken?
Al zoekend kon ik het antwoord niet vinden? Het betreft de iCloud agenda waarmee gesynchroniseerd wordt. Alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan zeker!
-In de agenda voeg je een nieuwe afspraak toe met het + teken -tap op herhaal -onderaan aangepast -als ik jouw voorbeeld aanhoudt zet je bij frequentie 'elke week'; bij elke '3 weken'; en dan nog de dinsdag selecteren -voila! Nu krijg je 1x in de 3 weken deze afspraak op een dinsdag te zien. |
|
|||
|
|||
Top, klasse hier ben ik mee gered.
|
|
||||
|
||||
Is er ook een mogelijkheid (ik kon hem niet vinden) om een afspraak op elke eerste Maandag van de maad te maken?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij kan dat niet met de standaard app,maar wel met de schil daarom heen die bij mij Week Cal heet. |
|
||||
|
||||
Dat kan toch wel met de standaard agenda?
1. Herhaal 2. Aangepast 3. Frequentie: Elke maand 4. Elke: Maand 5. Op de...: eerste maandag Of gewoon "every first monday of the month" intikken in Fantastical...
|
||||
|
||||
Hè hè de standaard app begint eindelijk volwassen te worden.
|
|
||||
|
||||
Dank|
Ik had inderdaad zelf verder moeten zoeken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vroeger (IOS7) kon je deze uitgebreide repeterende terugkerende afspraken alleen invoeren via www.icloud.com op de PC. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt, pas sinds iOS8 En wat ik al schreef: Hè hè de standaard app begint eindelijk volwassen te worden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Agenda app met afspraak kopieren en overzichten afspraken op nieuwe tijdstip | BernardNL | iPad Apps | 1 | 04-11-13 14:35 |
MS Outlook agenda afspraak met ingesloten item naar Ipad?? | VjT | iPad algemeen | 0 | 09-04-12 20:21 |
Email over afspraak maken iphone 4? | RobertLP | Odido (T-Mobile) | 4 | 17-08-10 09:58 |
agenda afspraak niet op iphone | whpjm | iPhone algemeen | 0 | 28-04-10 09:27 |
Iphone agenda punt,stip,afspraak | djtcc | iTunes | 0 | 02-09-08 21:47 |
|
|